Info ontvangen

Alle informatie over het werk van de Stichting Tibet naar school staat op deze website.

Eens per jaar brengen wij een nieuwsbrief uit met alle laatste informatie over de de studenten in Tibet. Deze versturen we bij voorkeur per e-mail, omdat we hiermee kopieer- en verzendkosten uitsparen, die weer ten goede komen aan de leerlingen en studenten in Tibet.

Wilt u deze nieuwsbrieven ontvangen, of heeft u een specifieke vraag, neemt u dan gerust contact op met ons.

Wilt u weten hoe u ons kunt steunen, meer info kunt u vinden onder: Donateur worden.

AVG Tibet naar school werkt conform een privacyprotocol.

• Stichting Tibet naar School heeft uw naam en e-mailadres in haar bestand om u op de hoogte te houden over de besteding van de donaties in Tibet. Dit doen we door 1x per jaar onze digitale nieuwsbrief toe te sturen. Mocht u hier geen prijs (meer) op stellen en geen informatie meer willen ontvangen, wilt u dan antwoorden op deze mail en het woord UITSCHRIJVEN in de onderwerpbalk zetten? Dat is voldoende om geen berichten meer te ontvangen.
  • In onze nieuwsbrieven of andere uitingen melden we  wel  als er sprake is  van een speciale gift, maar de donateur wordt niet met naam en toenaam vermeld, tenzij daarvoor door de betreffende donateur vooraf toestemming is verleend.